Tag: konsument

2 lutego 2008 Wyłączono

Siła marki

przez Jaworowski Karol

Z badania BAV (BrandAsset Valuator™) wynika, że najsilniejsze obecnie wśród Polaków marki to: Polska (jako kraj), Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy,…

5 listopada 2007 Wyłączono

Drugie najlepsze rozwiązanie

przez Jaworowski Karol

Przy okazji dyskusji, jaką wywołało uwolnienie cen prądu, warto przypomnieć teorię drugiego najlepszego rozwiązania (theory of the second best). Teoria…

4 lipca 2007 Wyłączono

Rok bez chińszczyzny

przez Jaworowski Karol

Super Express testował swego czasu, czy poseł jest w stanie przeżyć miesiąc za 500 PLN. Każdego dnia wiele osób na…

6 grudnia 2006 Wyłączono

Konsument doinformowany

przez Jaworowski Karol

Financial Times opublikował artykuł o wpływie internetu na znane marki sieciowe: McDonalds, Starbucks itp. (tytuł oryginalny: People’s web takes on…